Du kan kontakta styrelsen genom att fylla i nedan formulär. Du kan även kontakta styrelsen via mejl till styrelsen@essingeterrass.se eller via post som lämnas i föreningsbrevlådan på Luxgatan 27, 112 62 Stockholm.
Vid kontakt med styrelsen, uppge alltid ditt femsifftiga lägenhetsnummer som står angivet ovanför din dörr samt på anslagstavlan i entrén.
Observera, gäller ditt ärende någon av nedan punkter behöver du själv kontakta respektive förvaltare/leverantör som hanterar ditt ärende å styrelsens vägnar:
- Akut vattenskada (som inte kan åtgärdas själv) anmäls till vår fastighetsförvaltare Nabo (tidigare Valvet) på tel 010-288 00 26 (dygnet runt) som åtgärdar problemet. Därefter skall skadan anmälas till Försäkringsservice (instruktion på hemsidan under "Allmän information") samt det egna hemförsäkringsbolaget
- Misstänkt vattenskada (som ej är akut eller pågående) anmälas till Försäkringsservice (instruktion på hemsidan under "Allmän information") samt det egna hemförsäkringsbolaget
- Felanmälan beträffande föreningens fastighet görs till vår fastighetsförvaltare Nabo (tidigare Valvet). Du kan göra felanmälan på tel 010-288 00 26, via e-post till felanmalan@nabo.se eller på Nabos hemsida www.nabo.se. Nabo besvarar även frågor om byte av köksfläkt. Du kan läsa om husens ventilation på föreningens hemsida
- Ekonomiska frågor (om t.ex. månadsavgift, avisering och registerutdrag från lägenhetsregistret) besvaras av vår ekonomiska förvaltare Fastum. Du kontaktar Fastum på tel 90220 eller via deras webbplats för serviceärenden www.90220.se
- Lägenhetsnycklar beställer du själv av föreningens låssmed LåsPartner på Essinge Brogata 2. Du kan kontakta LåsPartner på tel 08-100 400 via e-post till butik@laspartner.se. Information om övriga nycklar finns på hemsidan
- Information om garageplatser och hur man anmäler sig till dessa anges på föreningens hemsida under sidan "Garage".